Coś wartościowego dane komuś w prezencie

Straaasznie dawno nie było DIY! Cóż mogę napisać, ostatnio mi się jakoś nie chciało… Parę dni temu okoliczności zmusiły mnie jednak do małego projektu – pakowania ;]

Chęć przyszła nagle, kupiłam papier i inne takie, no i przystąpiłam do roboty. Klej odmawiał jednak posłuszeństwa, więc mój zapał trwał krótko i szybko straciłam cierpliwość. Moje palce są zbyt mało zręczne, żeby wykonać to, co pomyśli głowa. Dlatego też pokazuje zdjęcia z ubiegłorocznego pakowania ;D Sam koncept był podobny, także wyjdzie właściwie na to samo.

Wrapping presents 6

Wrapping presents 5

Wrapping presents 4

Wrapping presents 3

Wrapping presents 2

Wrapping presents 1

Na deser – hipsterski renifer:

Deser

via society6.com

Wymerdaj komentarz ;D

