Mieszanina sadzy, krzemionki, soli mineralnych oraz substancji pylistych

Im bliżej świąt, tym większy bałagan w mieszkaniu – po co sprzątać, skoro lada chwila wyjeżdżam na tydzień (podstawowa zasada lenia i brudasa). Utrzymanie porządku ograniczyliśmy do wycierania zaśnieżonych butów o stare prześcieradło. Nie jest najlepiej, kurz snuje się wszędzie. Do tego stopnia, że skarpety są praktycznie jednorazowego użytku.

Może trochę przesadziłam z opisem, ale świąteczne porządki to zdecydowanie nie dla mnie. Żeby znaleźć usprawiedliwienie oglądam lekko hmm zagracone wnętrza – przecież u mnie też panuje nic innego jak lekki artystyczny nieład! I tak w jakiś zachomikowanych starych linkach odnalazłam wiarę. Przed chwilą pozwoliłam sobie na suchy żart językowy – Faith, bo tak nazywa się bohaterka wpisu, to przecież po polsku wiara. Faith jest projektantką wnętrz, z którą łączy mnie zamiłowanie do eklektyzmu ;D

To jedno z urządzonych przez nią pomieszczeń, przytulnie.

Faith Tree House 1

Faith Tree House 2

Mam tę książkę w domu! Nie czytałam, co prawda, ale nagle poczułam się niezwykle na czasie.

Faith Tree House 3

Faith Tree House 4

Faith Tree House 5

Faith Tree House 6

Faith Tree House 7

Faith Tree House 8

via callmefaith.com

I na deser myśl przewodnia:

Deser

via society6.com

Wymerdaj komentarz ;D

