Specjalny kalendarz służący do odliczania dni do Wigilii

Klawiatura nadal odmawia współpracy – a zaczęło nagle działać jak należy, ale teraz są problemy z w! Jakaś zaraza!

Przed świętami nie powinno się przepracowywać, więc dzisiejszy temat będzie dość banalny – kalendarze adwentowe. Kiedy w dzieciństwie dostawałam taki, to od razu zjadałam wszystkie czekoladki. Do dziś zresztą nie potrafię dozować sobie przyjemności, która jest na wyciągnięcie ręki. Nigdy nie sporządziłam własnoręcznie takiego kalendarza i zaczynam żałować, że w tym roku już na to za późno. Mam genialny pomysł – pochowałabym sobie do środka kawałki sera ;D Ser jest wspaniały.

Advent calendar 1

via blogs.babble.com

Advent calendar 2

via babble.com

Advent calendar 3

via apartmenttherapy.com

Advent calendar 4

via skiptomylou.org

Advent calendar 5

via littlescandinavian.com

Advent calendar 6

via style-files.com

Jeśli ktoś chciałby sprawić mi radość jakimś drobiazgiem, a nie ma pomysłu, to ja znalazłam coś wspaniałego! Domowy zestaw do robienia sera!!! Marzę o takim :]

Deser

via outblush.com

2 thoughts on “Specjalny kalendarz służący do odliczania dni do Wigilii

Wymerdaj komentarz ;D

