Umiejętność przygotowywania różnych potraw w sposób smaczny

Na początek chciałabym podkreślić, że nie znoszę słowa smaczny. Nienawidzę! Tytuł jest w związku z tym nieco masochistyczny.

Na fali zainteresowania gotowaniem (nie, nie oglądam Masterchef, ale słyszałam co nieco) postanowiłam sama wejść w ten temat. Może bardziej się opłaci – go with the flow!

Lubię próbować nowych rzeczy i odkrywać nowe miejsca, ale spójrzmy prawdzie w oczy – zazwyczaj moje aktywne wieczory i tak kończą się w tych starych i sprawdzonych. Prawie jak w Rejsie  mnie się podobają knajpy, w których już raz kiedyś byłam. Umysł ścisły. W zademonstrowanych poniżej nie byłam, więc nie biorę na siebie odpowiedzialności za ich polecanie. Po prostu – mają dobre nazwy ;D Wszystkie mieszczą się gdzieś w stolicy.

Ukradli widelce

via facebook.com

Spoco Loco

via facebook.com

Nierówno pod sufitem

via facebook.com

Doszły mnie słuchy, że ta poniżej jest całkiem niezła:

Meat Love

via facebook.com

Gryzę i połykam

via facebook.com

I na koniec miejsce, które mogę polecić z czystym sumieniem. Hamburger z hummusem – om nom nom nom!

Beirut

via restaurantica.pl

4 thoughts on “Umiejętność przygotowywania różnych potraw w sposób smaczny

  1. Yyy sprawdzałam waszą czujność! Ech, zawsze byłam słaba z geografii – rzecz jasna chodziło o przewspaniałe hambuksy w Beirucie. Tel Aviv nie jest zły, ale nie ma takich pyszności. Już się poprawiłam :) Jestem wzruszona, żeście czytały, i to do samego końca!

Wymerdaj komentarz ;D

