Budynek do czasowego pobytu za opłatą

Wszystko wskazuje na to, że w listopadzie wreszcie wybiorę się na wakacje – mam zaakceptowany urlop, dietę w trakcie (więc przez tydzień spokojnie będę mogła jeść bez wyrzutów sumienia) i resztki premii na koncie. Celuję w jakieś sensowne last minute na jakiejś sympatycznej wysepce, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebym pomarzyła sobie o innych opcjach ;]

I tym oto sposobem wybrałam pięć hoteli, które chętnie bym nawiedziła. Na dobry początek brytyjski Combe House. Klasyczny hotelowy design, niby nic zapierającego dech, ale jakże by było sielankowo! I elegancko!

via combehousedevon.com

Pozostając jeszcze na chwilę w Europie, wybieram La Maison des Champs Élysées (dla niezorientowanych – Paryż). Powody są dwa: po pierwsze – rozkosz pobytu w białym pomieszczeniu bez zastanawiania się Jak ja to doczyszczę?!, po drugie – monochromatyczność kusząca mimo grzyba.

via lamaisonchampselysees.com

Czas na trochę egzotyki. Aman-i-Khás czaruje z Indii – to chyba przez te namioty kojarzące się ze Stasiem i Nel. Zwłaszcza że właśnie czytam Pana Wołodyjowskiego.

via amanresorts.com

Song Saa Private Island (Kambodża) – chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego chciałabym spędzić noc na prywatnej wyspie.

via songsaa.com

Dzisiejszą selekcję zwieńcza Dar Darma, zapraszający do Marakeszu. Byłam w tym mieście i nie poczułam wtedy klimatu Maroka, jednak spojrzenie na niebieski apartament budzi we mnie chęć powrotu ;] Nie, wcale nie jest zagracony.

via dardarma.com

Deser – ateński New Hotel. Nie miał szans załapać się do powyższego zbioru, ale obok tego designu nie można przejść obojętnie. Musiałam się podzielić.

via designhotels.com

Wymerdaj komentarz ;D

