Każde żywe stworzenie z wyjątkiem człowieka

Nie udało mi się namówić mojego towarzysza na kota – mimo usilnych starań! Niestety! Na szczęście natknęłam się dziś w Elle Decoration na coś prawie tak samo dobrego – jedwabne poduszki ze zwierzakami:

via silkenfavours.com

Nie wymagają kuwety, nie linieją i nie wydają żadnych odgłosów. No dobra, nie oszukujmy się, to wcale nie to samo :/ Ale wyglądają ładnie, a jedwab jest miły w dotyku. Musi wystarczyć.

Roy

Bob

Billy

Mam wrażenie, że pies tej rasy doskonale odpowiadałby mojemu leniwemu stylowi życia:

Stanley

Cyril

Za Silken Favours stoi projektantka Victoria Murdoch. Na początku zajmowała się ręcznym tworzeniem jedwabnych apaszek, teraz sprzedaje także poduszki. Na deser pan z jej strony głównej. Zaintrygował mnie.

via silkenfavours.com

Wymerdaj komentarz ;D

