Złożone, twarde twory anatomiczne

Smutno mi dziś. Smutno niezmiernie. Mój nastrój został zdeptany za sprawą przykrego odkrycia. Mam duże zęby.

W sumie jestem niebrzydka, przynajmniej tak twierdzi moja mama, ale (jak pewnie każde babsko) mam okresy nielubienia rożnych swoich części. Czasem wydaje mi się, że oczy są za małe, nos urósł za duży, coś jest zbyt krzywe, a coś innego zbyt proste. Ale do dnia dzisiejszego nie martwiłam się zębami! Tymczasem teraz wydaje mi się, że są po prostu gigantyczne! Jakoś się mieszczą i nie wystają tam, gdzie nie powinny, ale niestety to rozmiar XL. Już nigdy się nie uśmiechnę.

Pomarudziłam, zanudziłam, ale musiałam wyjaśnić, skąd się wziął w mojej głowie taki temat na wpis.

via global.rakuten.com

via fastcodesign.com

via hometone.com

via behance.net

via designlocal.com.au

Deser – plakat, którego treść jest dla mnie w tym momencie okrutna.

Smile by Coriyu

4 thoughts on “Złożone, twarde twory anatomiczne

Wymerdaj komentarz ;D

