Sposób odżywiania

Dieta. Długo. Już prawie za długo. Jakieś efekty są, nawet niezłe, dyspensy na pyszności w razie potrzeby też, ale chyba powoli wpadam w obsesję ;] Nawet ćwiczę od czasu do czasu – kto by mnie o to podejrzewał! Moje nienawykłe ciało dziwnie jednak reaguje na aktywność fizyczną – od ćwiczenia ramion bolą mnie nogi.

Moje spostrzeżenia i uwagi są następujące:

1) Sałatę (takie warzywo, najczęściej zielone) bez kropli sosu je się straaaszliwie długo. Co w sumie nie jest takie złe, bo zanim człowiek skończy, to się człowiek zdąży najeść.

2) Żółty ser, kiedy nie można go codziennie jeść, wydaje się być najlepszą rzeczą na świecie.

3) Fasola jest dobra, jak również sycąca.

4) Życie bez majonezu jest jednak bez sensu (mimo że przed dietą jadłam około łyżki na miesiąc).

A, i odnoszę wrażenie, że od głodu wyostrza się sarkazm. Podsumowując – polecam!

Diet by The Animal Kingdom

Diet by Ste Rossetti

Diet Time by Pedro Nogueira

Diet Chan by Jennifer Smile

Diet Still Life #1 by Erika Rier

Poniższa kusi.

I’m On a Diet by Justin Barber

My First Diet, 1969 by Tiffany Gholar

My First Diet, 1969 – Ana on the scale by Tiffany Gholar

My First Diet, 1989 by Tiffany Gholar

I na koniec coś, co niewątpliwie czeka mnie jutro… :/

Alarm Clock by Justin Barber

Wymerdaj komentarz ;D

