Drzewo rosnące w klimatach ciepłych i tropikalnych

Tak sobie dziś pomyślałam, że piszę stanowczo za mało o celebrytach! Przyszło mi to do głowy, kiedy ślęcząc w pracy wchodziłam z nudów po raz piętnasty na tak zwanego pudla.

Postanowiłam więc szybko nadrobić, pierwsza myśl – wnętrze lokum jakiegoś sławnego typa. Gmerałam, szukałam i nie mogłam się zdecydować – P. Diddy (chyba tak się teraz na niego mówi) czy Jennifer Lopez. Aż tu nagle ujrzałam dom Megan Mullally. Widziałam ją przelotnie w kilku produkcjach. Nieprzelotnie w jednej, ale za to całkiem niezłej – Megan grała Karen w Will and Grace. Poniżej bohaterowie – przyznaję, że lubiłam ich kiedyś niezmiernie. Megan to ta pani, która rozlewa martini druga od lewej.

via megansmadams.com

A tak wygląda jej dom, który zresztą niedawno został wystawiony na sprzedaż (za marne 12 milionów dolarów). Mi się podoba – przestronny, jasny, przytulny. Tyle zalet w zupełności wystarczy :]

via celebdigs.com, elledecor.com

Na deser palma – zaczęli grzać!!! ;D

via kawawtrampkach.blogspot.com

Wymerdaj komentarz ;D

