Konstrukcja mieszkalna budowana z bloków śniegu

Kaloryfer nie parzy, ba! Nawet nie grzeje, ani troszeczkę. Miałam znów marudzić, wołać o pomstę do nieba i rzucać klątwy na zarząd spółdzielni, kiedy dostrzegłam to:

via society6.com

Zrobiło mi się jakoś szkoda lodóweczki, więc postanowiłam dziś nie zrzędzić (nawet mimo tego, że mój komputer zaczął dziś niedomagać – z pewnością przez to zimno!). Żeby zatem spojrzeć na cieplejszą, ludzką twarz chłodu, postanowiłam zastosować na sobie desensytyzację (no dobra, pierwszy raz w życiu używam tego słowa) i popatrzeć na jeszcze zimniejsze wnętrza.

Pierwsze spowodowało jedynie głębsze nasunięcie rękawów.

via itselementarymydearwatson.blogspot.com

Drugie przyczyniło się do odmrożenia w stopach, ale nie mogłam dać się złamać tak łatwo.

via sentex.net

Spojrzenie na trzecie, mimo niebieskości nieba, wstrząsnęło całym moim karkiem.

via soliloquy.blog.pl

Na tym etapie zakończyła się pierwsza (i chyba też ostatnia) sesja terapeutyczna. Postanowiłam jednak, że jeżeli igloo, to tylko w wersji dla mięczaków.

via gadzetomania.pl

Wymerdaj komentarz ;D

