Ssak nieparzystokopytny z rodziny koniowatych

Ojoj. Ciężki dzień. Po weekendzie spędzonym z naturą i winem przerasta mnie zeskanowanie kolejnej porcji świstków do Znalezione nie kradzione. Próbowałam kilku tematów zastępczych – klikałam, szukałam i wpisywałam. Nic. A nawet NIC. W końcu – na skutek toku myślenia, którego nie jestem w stanie wyjaśnić – uratował mnie koń.

Koń niezwykły, bo bujany. W dzieciństwie nie miałam swojego i pewnie dlatego nagle powrócił przeżywany 20 lat temu smutek. Cierpię.

Kilka wariacji na temat:

via dailyslandered.com

via hometone.com

via designcrack.com

via flavorwire.com

via blogs.babble.com

W ramach deseru wypada wspomnieć o innym designerskim koniu, tym:

To końska lampa stworzona przez grupę projektową Front. A do składu Animal Thing należy też królik (bądź zając):

I świnka:

via apartmenttherapy.com

Wymerdaj komentarz ;D

