Graficzna reprezentacja informacji poprzez kombinację ciemnych i jasnych elementów

W ramach deseru wieńczącego jeden z ostatnich wpisów (Kwadratowy kod kreskowy) zademonstrowałam tapetę odzwierciedlającą kod QR. Kilka dni później, podczas przeglądania nowego katalogu BoConcept, zauważyłam taki oto dywan:

via boconcept.com.pl

Siłą rzeczy musiałam sprawdzić, czy to przypadek, czy rzeczywiście kody kreskowe aż tak intensywnie inspirują design. Biorąc pod uwagę, że takie natchnienie w ogóle mi się nie podoba, to rezultaty są zaskakujące. Sporo tego! Coś mnie mierzi, gdy patrzę na te meble. Sama nie wiem co. Chyba ten straszliwy, okropny, przerażający konsumpcjonizm ;D

via furniturefashion.com

Te lampki to jedyny przykład z dzisiejszej serii, na który ewentualnie mogłabym się skusić ;]

via fmcchina.com.cn

via furnipure.com

via nicedecors.com

via knstrct.com

Deser – kod kreskowy w gigantycznej postaci. Stoi w Sankt Petersburgu.

via furnipure.com

4 thoughts on “Graficzna reprezentacja informacji poprzez kombinację ciemnych i jasnych elementów

Wymerdaj komentarz ;D

