Pocisk ręczny rażący odłamkami i energią wybuchu

Straszliwie nie chciało mi się dziś pracować, nawet jak na moje standardy. Imałam się rozmaitych, mniej lub bardziej ogłupiających zajęć, żeby jakoś dotrwać do 17:00. Jednym z nich było przeglądanie zapisywanych przeze mnie przez ostatnie miesiące linków. Zawsze mam w zanadrzu niekończącą się listę blogów, stron i zdjęć (tak na wszelki wypadek…), ale rzadko kiedy rzeczywiście z niej korzystam. Dzisiejsze klikanie doprowadziło mnie do tej jadalni:

via decoratualma.blogspot.nl

Wyjątkowo spodobał mi się kolor tej ściany. Poszłam tym tropem i odkryłam swoje nowe zamiłowanie – do granatu we wnętrzach! Wiadomo, nadal uwielbiam biały (co udowodniłam chociażby wczorajszym wpisem), ale te pomieszczenia też zdobyły moje serce. Wprawdzie bałabym się malować wszystkich ścian na ten kolor przy moim obecnym metrażu, ale może kiedyś się skuszę.

via domesticease.com

via shelterness.com

via desertgirlsvintage.blogspot.com

via lilyslaundryblog.com

via slim69.com

Dzisiejszy wpis zainspirowało zdjęcie z hiszpańskiego bloga, więc przy okazji polecam pewnego pana Hiszpana. Nie wiem, jak to robi, ale pisze książki dokładnie pod moje poczucie humoru ;]

via gazeta.pl

Na koniec dość oczywisty deser – nie mogłam się powstrzymać.

via spa-info.pl

Wymerdaj komentarz ;D

