Zwierzę z rodziny krętorogich z rodzaju Ovis

Idzie jesień, a z nią nieodłączna jesienna deprecha. W tym roku postanowiłam z nią walczyć. Będę przygotowana. Pierwszym orężem będzie owcza skóra.

Do tej pory akceptowałam obecność skóry jedynie w postaci butów czy torebek. Nie dla mnie futra, etole i zwisające z szyi głowy lisa. Tak samo było z wnętrzami, nie przemawiało do mnie dekorowanie mieszkania zabitym cielakiem (zwłaszcza ze względu na skojarzenia z westernem…). Niedawno zmieniłam zdanie, moim sercem zawładnęła właśnie wyżej wspomniana  biała owcza skóra. Zamierzam walczyć z jesienią zwijając się w kłębek w okrytym futrem fotelu, z książką w jednym ręku i herbatą w drugim (albo czymś bardziej rozgrzewającym).

via fearlessnessisfearlessness.tumblr.com

via indulgy.com

via spearmintdecor.com

via housetohome.co.uk

via spicerandbank.blogspot.com

via anordinarywoman.net

via spicerandbank.blogspot.com

via spicerandbank.blogspot.com

via flavorwire.com

via sidewalksandsunshine.blogspot.com

Wspaniale byłoby też zanurzyć w takim futrze bose stopy, tuż po wyjściu z wanny ;]

via housetohome.co.uk

Na deser inny owczy design – kartonowe szafki:

via apnetus.com

Wymerdaj komentarz ;D

