Seria filmów fantastycznych

Długo nie mogłam przekonać się do Star Warsów. Wiedziałam, że coś takiego jest, że dużo ludzi to oglądało i że rzecz dzieje się w kosmosie. Nie sądziłam, że mogłabym autentycznie zachwycić się tą serią. A jednak. Wszystkie części obejrzałam wreszcie kilka lat temu, jednym tchem. Są świetne! Oczywiście rządzą te starsze (chociaż muszę tu podkreślić, że uroda Lei nie umywa się do urody Amidali). Moim ulubieńcem jest natomiast R2D2 ;]

Natknęłam się dziś na Gwiezdne Wojny w klimacie wiktoriańskim, szkoda się nie podzielić:

Victorian Wars

Sir Yoda

Chancellor Chewie

Sgt. Trooper

Baron von C3PO

Lord Vader

I deser – dla wszystkich, którzy nie przepadają za poniedziałkami:

Rise and Shine

Wymerdaj komentarz ;D

