Słodki produkt spożywczy, wytwarzany przez pszczoły

Nie jestem wielkim wielbicielem słodyczy. Owszem, od czasu do czasu wpadnie mi w ręce jakiś batonik, ale niezbyt nieczęsto. Żaden ze mnie słodki Leonek – swoją drogą to dosyć słabe określenie, już lepiej brzmi sweet tooth.

Pewna słodka rzecz jednak nigdy nie budzi mojej ekscytacji – miód. Nie znoszę miodu, od maleńkości. Czy w herbacie, czy na łyżce, fuj. Ok, przypomniał mi się jeden jedyny wyjątek. Czeski miodownik. Pychota.

Jakkolwiek bym go jednak nie lubiła, opakowania miodu są śliczne :]

via thedieline.com

via okoloweb.com

via woodsdesign.co.nz

via lovelypackage.com

via dtail.com

via thedieline.com

Poniżej – Smaki Podlasia, swojsko :]

via thedieline.com

via thedieline.com

via thedieline.com

Deser z dziedziny wnętrzarskiego designu – półki Polygon inspirowane plastrem miodu.

via geniohouse.com

via geniohouse.com

Wymerdaj komentarz ;D

