Miasto i gmina w północnych Włoszech

Nie ma co przeciągać i trwonić miejsca na wstęp, poniższe zdjęcia wyrażają wszystko. Mieszkanie w Mediolanie. Boskie! Właśnie taki styl kręci mnie teraz najbardziej.

Pies też niczego sobie…

via Elle Decoration (UK), June 2012, pages 108-115

Na deser miały być gelato, ale przy okazji przypomniał mi się pewien magiczny włoski film – Cinema Paradiso. Jak się okazało, jest raptem dwa lata młodszy ode mnie ;D Kto nie widział, niech zobaczy, a kto widział, niech zobaczy ponownie! Tak już mam, że najbardziej wzruszają mnie filmy z rozczulającymi starszymi panami – polecam!

via bezpopcornu.wordpress.com

Wymerdaj komentarz ;D

