Dyscyplina sportowa rozgrywana na korcie tenisowym

Już dawno nie miałam okazji pisać o designie opakowań. Dziś nie mogę się powstrzymać ze względu na nową markę, którą właśnie odkryłam:

via thedieline.com

Minimalnie zorientowani w sporcie natychmiast skojarzą nazwę z Mariją Jurjewną Szarapową – znaną rosyjską tenisistką. Bingo! To ona za tym stoi!

Nie będę oszukiwać, sport to nie mój konik (co zresztą widać na pierwszy rzut oka ;D). Nie mam zamiaru zagłębiać się tutaj w tenisowe sukcesy Mariji. Mimo wszystko, w mig przypomniały mi się niedawno zakończone Igrzyska Olimpijskie (o których, chcąc nie chcąc, nawet ja coś słyszałam). Konkretnie przypomniała mi się obecnie najbardziej znana polska tenisistka. I nie mogę powstrzymać się od pewnej dygresji.

Abstrahując od umiejętności, na których totalnie się nie znam, chciałabym tutaj wskazać, dlaczego Szarapowa ma większe szanse odnieść sukces także poza sportem. Być może tutaj ma mniejszy puchar:

via sport.gadu-gadu.pl

Ale nie oszukujmy się, Mariji zdecydowanie bardziej służy słowiańska uroda (zresztą kilka lat temu znalazła się na liście 50 najpiękniejszych ludzi świata magazynu People):

via amazingpicturesoftheworlds.blogspot.com & kozaczek.pl

Koniec dygresji.

Nowa marka jest kolorowa, świeża i smakowita, zupełnie jak oferowane przez nią słodycze (przynajmniej takie sprawiają wrażenie). Do tego Marija – sukces murowany! Yummy!

Piłka poniżej to też jadalny łakoć :]

via thedieline.com

Wpis zawiera wystarczająco dużo słodkości, więc deser tym razem będzie gorzki. Przedstawiam niezwykle apetyczną puszkę piwa ;D

via thedieline.com

Wymerdaj komentarz ;D

