Owoc gruszy

Kilka dni temu polecono mi prace pewnego grafika i ilustratora – Yeohgh. Z tego, co wywnioskowałam, Yeohgh pochodzi z Chin, ewentualnie z Nowej Zelandii ;D Jego prace zmierzają w kilku kierunkach – czasem rysuje przy użyciu rozmaitych technik, innym razem robi zdjęcia. Ja dziś postanowiłam podzielić się jego gruszkowymi ilustracjami (bez negatywnych skojarzeń z dzieciństwa).

A piece of cake:

We all oddly beautiful!

Let’s Rock!

Love Organic!

Piggy me! Mój ulubiony:

Keep Calm & Have a Pear:

Everything will be ok!

You got mail:

YES!

No place like home:

Wszystkie gruchy pochodzą ze strony YeohghStudio.

A do tego oczywisty deser ;D

via the-parenting-magazine.com

Wymerdaj komentarz ;D

