Samochód służący do świadczenia nieregularnych usług przewozowych

Wszystko zaczęło się od pepity. Na pewnym etapie życia stwierdziłam, że doskonale sprawdza się w zestawieniu z żółtym. Nigdy nie przepadałam za tym kolorem, więc myślałam, że to platoniczna sympatia. A jednak! Nie dość, że nadal podoba mi się takie zestawienie, to dotyczy to już wszystkich wnętrz, które je zawierają (nie tylko tych pepitowych). Uwielbiam! Połączenie czerni z bielą zawsze wydawało mi się sterylne, ale dodatek żółtego, nawet minimalny, diametralnie zmienia mój odbiór!

Żeby nie być gołosłowną:

via en.paperblog.com

via interiordesignpic.com

via interiordesignpic.com

via freshome.com

via styledhaven.com

via homeklondike.com

via freeblueprints.net

Po wybraniu dzisiejszej porcji wnętrz zaczęłam się zastanawiać, skąd we mnie takie uwielbienie do powyższego zestawu. Jedyne, co mi przyszło do głowy, to podświadoma inspiracja imperialną Rosją:

via freecodesource.com

lub nowojorską taksówką:

via blogs.canoe.ca

Oba skojarzenia są bez sensu, bo ostatnimi czasy ani nie przyglądałam się rosyjskiej fladze, ani nie oglądałam „Taksówkarza”… W każdym razie, co by nie było – dowiedziałam się na deser, że Nike stworzył buty inspirowane powyższym pojazdem :D Jest cała seria Nike Taxi Cab!

via kicksonfire.com

2 thoughts on “Samochód służący do świadczenia nieregularnych usług przewozowych

Wymerdaj komentarz ;D

