Wyzwanie ekstra: odwoływanie się do wcześniejszych wydarzeń

Dzisiejszy wpis, Drodzy Czytelnicy, będzie stanowił swoistą retrospekcję (pojęcie znane wszystkim, którzy omawiali w szkole „Pana Tadeusza”). Już dawno nie było wyzwań i spoczęłam na laurach, więc w ramach ożywienia sprowokowałam samą siebie do działania.

Wczoraj pisałam o doskonałym Ancymonie, którego można zakupić w sklepie internetowym RESET. Znałam już wcześniej tę stronę, ale tym razem postanowiłam bardziej się w nią zagłębić. Otóż postawiłam sobie za cel wynalezienie pięciu przedmiotów, które mogłyby stanowić dopełnienie moich poprzednich wpisów. Nie ukrywam, to dość proste wyzwanie, ale po co tak od razu walić z grubej rury ;]

1) Mini-paletki – wpis DIY TO DO – paletowe meble:

2) Fotel w literki – wpis Znak graficzny typowy dla pism fonetycznych:

3) Ceramiczna puszka na cukier – wpis DIY for dummies: metalowy organizer w kształcie walca:

4) Siedzisko Paris WOOUF – wpis Bagaż podręczny:

5) Gazetownik, komplet kredek i świeca PANTONE – wpis System identyfikacji kolorów:

I na deser – wąsaty kubek z melonikową cukiernicą:

Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu RESET.

Wymerdaj komentarz ;D

