Symbol czystości i niewinności

Mam dziś ochotę na biel. Nie mam za to ochoty się rozpisywać – wstałam lewą nogą i do tego strasznie chce mi się spać. Na moją obronę – obraz wyraża więcej niż tysiąc słów, więc w ramach tego wpisu i tak zaserwuje ich ponad 11 000 ;D

Poniższe białe domostwo znajduje się w Wielkiej Brytanii. Lubię biały we wnętrzach, ale zazwyczaj nie w takiej ilości. W tym zestawieniu z drewnem, kolorami ziemi i meblami vintage jest jednak coś, co urzeka. Przynajmniej mnie. Byłabym pewnie znacznie mniej urzeczona w trakcie sprzątania.

via frenchbydesign.blogspot.com

W zamian za lakoniczność deser będzie wyjątkowo obfity. Poniższe zdjęcia przedstawiają meksykański sklep dedykowany makaronikom (to te takie kolorowe i słodkie ;]). Dzięki natłokowi bieli ciastka są należycie i godnie wyeksponowane. Yummy! Mam nadzieję, że nie wpuszczają tam dzieci – to mogłoby skończyć się katastrofą.

via iransdesign.com

Wymerdaj komentarz ;D

