Budynek do celów mieszkalnych na roślinie wieloletniej o zdrewniałych łodygach

Ostatnio wstawanie przychodzi mi z wielkim trudem. Dziś znów ledwo mi się udało – to był tytaniczny wysiłek! I nagle uświadomiłam sobie, dlaczego mam taki problem! Bo nie śpię w domku na drzewie! Dzisiejszy wpis zobrazuje pokrętną logikę niewyspanego człowieka.

Domek został nazwany King of the Frogs. Technicznie nie jest na drzewie, a do tego jego nogi stoją w basenie. Ale ja chcę! Polecam stronę Baumraum, projektują i wykonują cudowne drzewne konstrukcje na całym świecie.

via baumraum.de

Nie pogardziłabym też czymś bardziej bajkowym, wszak każdy chciałby czasem być księżniczką.

via trendhunter.com

Wymerdaj komentarz ;D

