DIY for dummies: zrób to sam po holendersku

Wiadomo nie od dziś, że wielbię Elle Decoration. Pewna dość często wyjeżdżająca osoba niedługo zacznie się przede mną chować, bo przy okazji wojaży proszę ją o przywiezienie mi różnych obcojęzycznych wersji Elle ;] Tym sposobem stałam się posiadaczką między innymi wydania holenderskiego. Holandia nie cierpi na brak dobrego designu, więc mimo totalnej nieznajomości języka z wielką uwagą przejrzałam ten numer (majowy). Sprostał oczekiwaniom.

Najbardziej przypadła mi do gustu pewna sesja. Nie zamieszczałam jej do tej pory – w nadziei, że wcześniej czy później znajdę ją gdzieś w internecie. Niestety, mimo ryzyka pogięcia rogów, ostatecznie skończyło się na skanowaniu. Dłużej czekać nie mogłam.

Sesja odbyła się na betonie i przedstawia meble, które wymagają samodzielnego złożenia. Początkowe zdjęcia demonstrują rozłożone fragmenty układanek:

Aż w końcu widzimy ostateczne „całości”:

via Elle Decoration (Netherlands), nummer 170/mei 2012/pagina: 108-115

via droman.nl

Uwielbiam składać! Tak naprawdę nieważne co, ważna jest przyjemność z rozwiązywania układanki :] Pewnie dlatego te stylizacje chodziły mi przez tyle miesięcy po głowie.

Deser – tradycyjny holenderski – space cookies ;D

via snackordie.com

2 thoughts on “DIY for dummies: zrób to sam po holendersku

Wymerdaj komentarz ;D

