Ostatnia królowa hellenistycznego Egiptu

Znów polecę grafikami, mam ostatnio taki nastrój ;] Tym razem wynalazłam pana, który zwie się Teo Zirinis. Jest ilustratorem z Aten i ma według mnie niesamowity talent. Podoba mi się nie tylko jego styl (nieco vintage), ale jeszcze bardziej gry słów, na których opiera swoje pomysły. Uwielbiam takie językowe zabawy!

Apollo’s Moon Landing

Piggy Bank

The Romantic

Fruit Genders

No Vacancy

Kolejne dwie ilustracje najbardziej przemawiają do mojej wyobraźni. Gdybym umiała rysować, bezwzględnie tworzyłabym coś w ten deseń – dosłowne przedstawianie pojęć ;D

Traffic Jam

Shoplifter

I do tego aż trzy desery (nie potrafiłam zdecydować się na mniej) – pierwsze dwa to wyjątkowo życiowe hasła:

Obvious Slogan #3

As The Old Saying Goes

Ostatni ujął mnie logiką – skoro Kleopatra kąpała się w mleku, to z pewnością była ciasteczkiem ;D Poczucie humoru Teo w pełni do mnie przemawia, będę śledzić jego poczynania.

A! Prace można zakupić w różnych formach i wielkościach – linki odsyłają do sklepu society6.com (printy już od 16 dolarów).

Cleopatra Was a Cookie

Wymerdaj komentarz ;D

