Gotowe produkty spożywcze o słodkim smaku

Z okazji nadciągającego ospale weekendu postanowiłam zarzucić coś megauroczego i słodkiego – ku pokrzepieniu serc. Przypomniały mi się od razu plakaty, które widziałam jakiś czas temu na łamach mojego ulubionego Elle Decoration UK. W mig odkryłam, że za ich stworzeniem stoi duet Supafrank (już samo logo zachęca!):

via pinterest.com

Londyński Supafrank tworzą dwie projektantki: Katie Steel i Vicki Turner. Zajmują się designem graficznym produktów i według mnie wychodzi im to świetnie – lekko, kolorowo i optymistycznie.

1) Projekt dla RNLI – producenta czekolad i innych łakoci. Opakowania miały kojarzyć się ze słonecznymi dniami spędzonymi nad morzem, a tym samym budzić pozytywne i nostalgiczne uczucia.

via supafrank.com

2) Creature Collective – plakaty i meble inspirowane osobliwościami natury – to właśnie te grafiki zwróciły moją uwagę w Elle.

via supafrank.com

3) The Unloved Collection – mój faworyt! Projektantki za cel postawiły sobie upiększanie przedmiotów, z których nikt już nie chce korzystać – gdyby nie one, trafiłyby po prostu na śmietnik. Na początek stworzyły z niekochanych już kubków Margaret i Kena. Poza tym, że same kubki budzą mój uśmiech, to bardzo mi się podoba sposób ich „podania” na stronie duetu.

via supafrank.com

I deser – jednym z klientów Supafrank jest firma Disney Consumer Products! Oto kilka pomysłow Katie i Vicki do zastosowania w artykułach biurowych:

via supafrank.com

Wciąż głodny Disneja? Zapraszam do jednego z poprzednich wpisów: Gdy cię, skrycie, z gagatkiem zetknie los!

Wymerdaj komentarz ;D

