DIY for dummies: miejsce do umieszczania informacji

Wyznaję wiernie zasadę, że na biurku nigdy nie ma zbyt dużo klamotów. Na moim zawsze stoją jakieś dziwaczne drobiazgi, najczęściej mniej lub bardziej udane DIY. Akurat zostało mi troszeczkę wolnej przestrzeni, więc postanowiłam wykorzystać ją na postawienie tablicy. To może zbyt poważne określenie – chciałam po prostu mieć kawałek ramy, szyby czy deski, na którym mogłabym przyklejać post-ity z notatkami. Przedmiot ten miałby służyć zademonstrowaniu, jak wiele mam niezrealizowanych jeszcze pomysłów i jak bardzo jestem zajęta ;D

Konkretny pomysł narodził się wczoraj, kiedy w trakcie zbierania prania zauważyłam maksymalnie zmechaconą koszulkę. Niestety zdarza mi się to dość często – kiedy mam coś ulubionego, to chodzę w tym aż do zdarcia. Chyba że wcześniej ktoś wyzwie mnie od żuli. Tak czy owak, tym razem sama zauważyłam uszczerbek na jakości i chciałam uczynić z tej koszulki szmatę (na taki projekt chyba nie trzeba oddzielnego wpisu DIY). Aż tu nagle przyszło mi do głowy inne zastosowanie.

Tak, wiem, znowu sowy, to powoli staje się obsesją. Obiecuję, jeszcze maksimum 5 wpisów na ten temat i udam się na leczenie.

Wynalazłam antyramę i dokonałam próby generalnej:

Następnie dokonałam wycięcia, zostawiając marginesy na brzegach – żeby móc ukryć je pod spodem. Dla bezpieczeństwa przykleiłam końcówki do antyramy. Użyłam do tego mojego superhiperpistoletu do kleju  (dostałam go na urodziny i zaczęłam się obawiać, że jeśli niedługo go nie użyję, to zostanie mi odebrany). Użycie zwykłego kleju też rzecz jasna się powiedzie, ale z pistoletem jest fajna zabawa, no i dodaje profesjonalizmu ;D

Tak właśnie nakładałam klej (zrobienie tego zdjęcia było totalną głupotą, bo w tym czasie zdążył wystygnąć – ku przestrodze):

I w ten oto sposób powstało niby-płótno:

A oto efekt już na biurku – wygląda klawo. Po głębszym przyjrzeniu się myślę tylko, że przydałaby się jeszcze jednak ramka. Postaram się coś wyrzeźbić w najbliższym czasie.

I deser – post-ity, które dostałam od mamy, świadomej mojego sowomaniactwa. Sprawdzą się idealnie!

2 thoughts on “DIY for dummies: miejsce do umieszczania informacji

Wymerdaj komentarz ;D

