DIY for dummies: pojemnik na płyny w kształcie zwężającego się walca

Już nieraz demonstrowałam na łamach Terriera, że lubię zmieniać coś brzydkiego w coś ładnego (lub przynajmniej podejmować takie próby…). Tak będzie i dziś. Ostrzegam też przy okazji, że zdjęcia wyszły nieco krzywe.

Muszę na początku zdradzić, że prowadzimy w mieszkaniu minibrowar i warzymy od czasu do czasu trochę domowego piwa na swoje potrzeby. Trunek ten należy do moich ulubionych, więc nie powinnam marudzić. Lecz niestety! Mój browarmistrz kategorycznie żąda, żeby zachowywać puste butelczyny na rzecz przyszłych rozlewów. Nie mamy na nie miejsca, dlatego najczęściej stoją po prostu gdzieś pod ścianą i psują moje doznania estetyczne.

Wczoraj, zupełnie niespodziewanie, znalazłam na to sposób (objawienie nastąpiło zresztą podczas picia piwa) i podjęłam wyzwanie. Na początku butelki wyglądały zupełnie zwyczajnie:

Do zorganizowania akcji potrzebowałam kilku rekwizytów, które akurat szczęśliwie miałam w domu (bo kto nie ma u siebie zapasu sztucznych wąsów i oczu!):

Oba zestawy można zakupić w przystępnej cenie we wspomnianym przeze mnie niedawno sklepie Tiger. Dalszego etapu robót można się już łatwo domyślić. Efekt wygląda następująco:

I zdjęcie grupowe:

Warto wiedzieć, że w domowym przemyśle browarniczym bardziej sprawdzają się brązowe butelki. Nie pamiętam tylko dlaczego ;D

Pewnie wynika to z mojej sympatii do piwa, ale taka instalacja zaskakująco mi się podoba!

I deser – Bite me! Bite me! Bite me!

2 thoughts on “DIY for dummies: pojemnik na płyny w kształcie zwężającego się walca

Wymerdaj komentarz ;D

