DIY for dummies: powłoka po szwedzku, czyli Lack

Znów pojadę Ikeą, wiem, do znudzenia. To chyba przez te wczorajsze fotele. Poza tym, muszę zamieścić szybko jakiś niezbyt wymagający projekt, żeby fani nie spodziewali się cudów ;]

W każdym szanującym się domu (stojącym nieopodal Ikei) na jakimś etapie musiał stać Lack. Lack, jaki jest, każdy widzi:

via ikea.pl

Mój różni się od powyższego tym, że jest niebieski. Geneza żółtej nogi: pewnego razu, kiedy byłam dosyć hmm zdenerwowana i chciałam się na czymś wyżyć, nieopatrznie znalazł się obok mnie żółty spray i dostało się stolikowi.

Aby upiększyć ten prosty mebel, zakupiłam motylą taśmę:

Dostępna w moim ulubionym ostatnio sklepie Tiger (Warszawa, okolice Ronda ONZ). Mają tam wszystko! Od okularów i skarpet, przez przyprawy i minutniki, po rowerowe dzwonki, gry i zabawy. Rzeczy są mega tanie (taśma kosztowała jakieś 6 zł – jeden z plusów Tigera jest taki, że wszystkie ceny są okrągłe, bez żadnych 0,99 na końcu ;D), a do tego nie razi badziewiem. A sama sieć jest równie skandynawska jak Ikea!

I tym właśnie sposobem obkleiłam stolik (ze względów estetycznych na zmianę załapała się też część żółtej nogi) – złożyło się idealnie, ponieważ i grubość taśmy, i „desek” to 5 cm. Efekt wygląda lepiej, niż na zdjęciach (serio!) – dzięki temu, że taśma jest niemal przezroczysta, nie razi i komponuje się całkiem nieźle.

Troszkę krzywo, ale mi się podoba, w sam raz na żeński stolik nocny. Dla nieoczarowanych – mam w domu jeszcze dwa Lacki i kilka innych pomysłów ;]

Powinnam chyba przy okazji wyjaśnić swoje podejście – wychodzę z założenia, że jeśli coś kosztowało mniej niż 100 zł i nie jest samo w sobie wspaniałe, to nie ma co się krygować, tylko kombinować. Cóż, najwyżej się wyrzuci, ale raz na jakiś czas wyjdzie (a gorzej już raczej być nie może).

I na deser – inny gadżet z Tigera – zwieszaki. Rozwaliło mnie słowotwórstwo.

via tigershops.pl

Wymerdaj komentarz ;D

