Zespół rockowy z Liverpoolu

O cóż innego może chodzić, jeśli nie o The Beatles (lub bardziej swojsko – Bitelsów)! Nie jestem aż tak starej daty, żeby widzieć ich kiedyś na żywo, ale całkiem lubię ich słuchać, a nawet bardziej niż całkiem. W sumie to z zasady wolę starocie ;] Ze wstydem jednak przyznaję – znam same szlagiery, nie wnikałam wgłąb ich dokonań, więc nie mogę się uważać za największą fankę.

Przy okazji – RMF FM nie kojarzy się zbyt dobrze ludziom, którzy mają jakikolwiek gust muzyczny, ale stacje dostępne on-line dają radę. Ja zwykle słucham dla relaksu muzyki filmowej, ale polecam także RMF Beatlemania. Można tam usłyszeć i klasyki, i te mniej znane nagrania. Bezwzględnie nie umywa się to do słuchania z winyli, ale zawsze coś ;]

Wracając do tematu, na początku chciałam wyszukać wnętrza z Bitelsowskimi (słownik nie podkreśla tego słowa! ;D) akcentami, ale szybko moja uwaga skierowała się ku pewnemu gadżetowi, który wielokrotnie pokazał się w grafikach. Mowa o poduszce. Wyszukiwarka zademonstrowała ich zaskakującą ilość. Choć w sumie to całkiem logiczne – zakochane fanki mogą mieć dzięki niewielkim środkom wrażenie, że przytulają cały zespół.

Na początek klasyk:

via 991.com

Tu następuje seria projektów z pewnego estońskiego bloga – z tego, co rozumiem w tym języku, to DIY autorki:

via estheticfilia.blogspot.com

via estheticfilia.blogspot.com

Poniżej mój anty-faworyt, John Lennon wygląda jak dorosły Harry Potter:

via estheticfilia.blogspot.com

via estheticfilia.blogspot.com

I jeszcze parę bardziej tradycyjnych technik:

via craftster.org (Odkryłam tu przypadkiem skrót, którego wcześniej nie znałam – DIYODS – Do It Your Own Damned Self ;D)

via vandm.com

Dla zainteresowanych – wynalazłam na Allegro poduszki z Bitelsami, 30×40 cm, 36 zł, wzorów 79!

Allegro – poduszka The Beatles

I na deser – John, Paul, George i Ringo zaangażowani w poduszkową bitwę ;]

via toptenz.net

Wymerdaj komentarz ;D

