Česká republika, część II

Podróży po czeskim designie ciąg dalszy. Tym razem – Lucie Koldova – czeska projektantka tworząca w Paryżu. Wpadła mi w oko ze względu na kobiecy charakter swoich prac. Udowadnia, że nie potrzeba tony cekinów i złota, aby stworzyć coś szykownego.

Poza tym urzekły mnie stylizacje, w ramach których demonstruje swoje dzieła.

via luciekoldova.com

I deser! To nie lodówka – wręcz przeciwnie! „Mebel” Home Fitness może służyć i jako szafa, i jako przyrząd do ćwiczeń. Również autorstwa Lucie. Sprytne ;]

via fromeurope.org

2 thoughts on “Česká republika, część II

  1. podoba mi się ta strona, zjadła mi calutkie niedzielne popołudnie razem z przedpołudniem, bo musiałam przeczytać wszystko, było warto. bardzo dobrze się czyta to co piszesz.
    będę zaglądać w poszukiwaniu nowości i inspiracji ;)

Wymerdaj komentarz ;D

