Płaszczyzna powstała w miejscu przeciętym

Moja nikła aktywność pewnie już zaczęła budzić wątpliwości – czy nadaję się na blogerkę? Ja też, głównie przez poprzeprowadzkowe zmęczenie, zaczęłam się nad tym zastanawiać.

Na szczęście, zanim do szczętu zwątpiłam w siebie, w trakcie rozpakowywania stosów worów i kartonów natknęłam się na pewien relikt przeszłości – dwa numery Przekroju. Miałam zaszczyt sporządzić w nich kilka miniminiartykułów, a raczej notatek. Działo się to prawie cztery lata temu (szybkość mijania czasu przeraża!) podczas kilkutygodniowego stażu. Do dziś, mimo niezbyt imponującej wielkości moich dzieł, rozpiera mnie duma.

Pisanie samo w sobie było największą przyjemnością, za to zjadała mnie trema, gdy trzeba było podzielić się swoimi pomysłami z redakcyjnym kolegium, czy obdzwonić tych i owych. Paznokcie cierpiały niezmiernie. Dlatego prowadzenie bloga w domowym zaciszu to zdecydowanie bardziej moja bajka.

Reasumując, doświadczenie było jedyne w swoim rodzaju i do dziś wspominam je z wielką nostalgią. W tamtym okresie czytałam Przekrój co tydzień, naprawdę! Teraz to już nie to samo – co jakieś pół roku z nową nadzieją zakupuję aktualny numer, lecz niestety…

Pseudonim artystyczny został mi nadany z góry ;D Niechaj poniższe przykłady udowodnią mój talent i zapał ;D

Tygodnik Przekrój NR 27/3289/3. lipca 2008/s. 19

Tygodnik Przekrój NR 28/3290/10. lipca 2008/s. 14

Tygodnik Przekrój NR 28/3290/10. lipca 2008/s. 18

Deser – aż się prosiło, żeby wrzucić jakiś rysunek Marka Raczkowskiego. Cokolwiek by się nie działo z Przekrojem, jakiegokolwiek by nie reprezentował poziomu, Raczkowski jest zawsze fest! Tyle tylko, że oglądanie go na stronie tygodnika jest płatne – pewnie zamieszczając tu rysunek, ryzykowałabym więzienie :/ Wklejam zatem w zamian przekrój tulejki:

via republika.pl

Wymerdaj komentarz ;D

