DIY for dummies: naczynie szklane do picia

DIY tak długo nie gościł na łamach Terriera, że aż wstyd. Czym prędzej nadrabiam. Oczywiście pomysły, jak na złość, nie chciały mi przyjść do głowy. Zastosowałam więc następujące myślenie: Jaki element wyposażenia mojego domu powtarza się w domach największej ilości Polaków? Odpowiedź była prosta – wszystko ze sklepu na I. Sięgnęłam zatem po jeden ze szwedzkich drobiazgów i postanowiłam uczynić go wyjątkowym. A oto i on:

via ikea.pl

Do operacji upiększania użyłam markerów olejnych (do zakupienia na Allegro). Taki przyrząd świetnie się sprawdza przy malowaniu szkła, metalu, plastiku czy gumy. Ja zakupiłam je z myślą o hulajnodze i póki nie zaświta w mojej głowie jakiś genialny jednośladowy projekt, będę poszukiwać dla nich też innych zastosowań.

Zastosowałam jedną ze swoich aktualnie ulubionych kombinacji: podstawa to czarny i biały, a do tego trochę żołtego (nieporządek w tle jest spowodowany końcem tygodnia).

I tak to wygląda ostatecznie. Okazało się, że markery lepiej radzą sobie z metalem niż ze szkłem, ale dwie warstwy pozwoliły uzyskać całkiem ciekawy efekt (przyznaję, lekko cyrkowy).

Na deser również DIY – ciasto, które przyrządziłam w weekend. To doskonały przedstawiciel kategorii Dobre i Brzydkie ;]

2 thoughts on “DIY for dummies: naczynie szklane do picia

Wymerdaj komentarz ;D

