Pojazd napędzany siłą mięśni

W czasie długoweekendowego nicnierobienia rzucono mi temat – dizajn rowerów miejskich, tudzież sposoby, jak je upiększyć. O wpisie cały czas pamiętałam, ale rozleniwienie trzymało mnie tak długo, że dopiero dziś podejmuję się wpisu. Mam nadzieję, że nie jest za późno.

Otóż, na początek należy wiedzieć, że rower można upiększyć (upiększenie jest w pewnych przypadkach pojęciem względnym) przy użyciu rozmaitych środków:

via geekologie.com

via grunnyfunk.blogspot.com

via ekostyl.blogspot.com

via szprycha3m.blogspot.com

via maju-baju.blogspot.com (wpis o poruszającym tytule – Mamo, czy ja już jestem blacharą?)

Powyższe metody zdecydowanie nie są dla każdego. Ja, jako jednośladowy tradycjonalista, widzę dwa rozwiązania. Pierwsze to pomalowanie roweru. Ale nie całego:

via lfhilluminatingbrands.blogspot.com

tylko na przykład środka koła (nie znam bardziej fachowej nazwy tego elementu…):

via groszki.pl

Ja postąpiłam w ten sposób ze swoją hulajnogą. Kupiłam w hipermarkecie żółty spray za kilkanaście złotych i użyłam go w duecie z taśmą malarską na kółkach. Wyglądają naprawdę dobrze i mimo upływu miesiąca farba trzyma się znakomicie. Ku przestrodze – takie specyfiki najlepiej radzą sobie na metalowych częściach.

Malowanie zdecydowanie polecam – to tani, ale efektowny sposób odświeżenia swojego jednośladu. Planuję też ozdobienie części ramy pepitą, ale jeszcze nie wiem dokładnie, jak to zrobić ;D

Drugi sposób to wyposażenie się w plastikową kratę po piwie i przyczepienie jej zamiast koszyka. Widziałam sporo takich rozwiązań w Holandii – prezentują się fenomenalnie, a piwosz taki jak ja nie zwraca wtedy nawet uwagi na resztę roweru.

Ewentualnie, pomysł ostatniej instancji jest następujący:

via etnodizajn.pl

Wymerdaj komentarz ;D

