Mały pies

Ten dzień to jakaś masakra! Gorąco, duszno, po prostu obrzydliwie. Z całej Polski spływają do mnie doniesienia o bólach głowy i senności. Robiłam podejścia do różnych tematów – o dziwo, pomysły przychodzą. Ale ich egzekucja przekracza dziś możliwości mojego przegrzanego umysłu, zwłaszcza że od drzemki do drzemki upływa niewiele czasu.

W związku z tym zamieszczam coś dla cierpiących jak ja, aby nie musieli się zbytnio skupiać. Będzie uroczo ;]

via fuckyeahhappy.tumblr.com

O! Właśnie zauważyłam, że to setny terrierowy wpis! Nie ma co, to niezwykle godne uwieńczenie okrągłego wyniku ;D

2 thoughts on “Mały pies

Wymerdaj komentarz ;D

