Płaskie naczynie, na którym przenoszone są dania

Ostatnie weekendy były albo bardzo długie, albo bardzo meczące i w związku z tym ten szczęśliwie nam jeszcze panujący postanowiłam spędzić leniwie. Lenistwo przekroczyło nawet moje standardowe granice, ale dobrze mi z tym ;]

Jedyne, czego mi brakowało do całkowitego relaksu, to:

via houseandpost.blogspot.com

Niestety, życie to nie bajka. W moim przypadku sprawdza się raczej to stwierdzenie:

via pokato.net (więcej równie błyskotliwych obrazków można znaleźć w jednym z poprzednich wpisów)

Zarówno ja, jak i mój mieszkalny towarzysz jesteśmy zbyt leniwi, aby zdobyć się na taki gest. Pomyślałam zatem, że bezwzględnie pomogłaby nam nowa taca. Jedną już mamy – demonstrowałam jej przemianę przy okazji jednego z DIY. Ale weekendowe śniadanie w łóżku zdecydowanie wymaga czegoś specjalnego.

Przejrzałam różne strony i projekty, niestety nic nie wpadło mi w oko. A to dlatego, że w tym wypadku jestem bardzo stronnicza. Jakiś czas temu wypatrzyłam moje tace marzeń (o ile w ogóle można tak naprawdę marzyć o czymś tak prozaicznym) – to tace firmy IBRIDE z motywem zwierzaków. Z pewnością nie przypadną do gustu każdemu, ale ja jestem w nich absolutnie zakochana!

A oto i one:

via whorange.net

via lifestylebazaar.com

Dobra wiadomość jest taka, że tace IBRIDE są dostępne w Polsce. Zła – kosztują około 400 zł. Nawet jak na moje uwielbienie to jednak za dużo. Są też mniejsze i trochę tańsze, ale te aż tak mnie nie zachwycają.

Kilka modeli czekających na kupno:

Taca Berenice, 468 zł, zoomzoom.pl

Taca Bernardo, 417 zł, zoomzoom.pl

Taca Cornelius, 468 zł, zoomzoom.pl

Na deser pozwolę sobie wstawić mój ulubiony model :]

Taca Pia, 468 zł, zoomzoom.pl

2 thoughts on “Płaskie naczynie, na którym przenoszone są dania

Wymerdaj komentarz ;D

