Wędlina drobno mielona, nietrwała

Mam dziś lekkie kłopoty z myśleniem i wyszukanie jakiegokolwiek sensownego tematu graniczyło z cudem. W takich sytuacjach uderzam w kierunku rzeczy, które lubię najbardziej – mając nadzieję, że przyniosą jakiś pomysł. Dziś ostatecznym punktem wyjścia był pewien film:

via galerie.platine.pl

Uwielbiam Misia! To dla mnie komedia wszech czasów. Może nie sypię jeszcze cytatami jak z rękawa, ale widziałam go przynajmniej kilkanaście razy i zawsze śmieszy mnie do łez. Wesoły Romek, łubudubu i Jarząbek, Lądek Zdrój – motywy można wyliczać i wyliczać. Dziś przy wspominaniu Misia byłam nieco głodna (tak dla odmiany), więc w mig przyszła mi do głowy ostatnia paróweczka hrabiego Barry Kenta. I tym właśnie sposobem poniżej pojawia się kilka projektów opakowań hot-dogowych. Bardzo prosty tok rozumowania.

via designnuke.com

via corealiscreative.tumblr.com

via thedieline.com

I na deser – guma do żucia o kształcie parówki:

via thetoymuseum.blogspot.com

Chciałabym też podziękować wczorajszym pociągowym towarzyszom – uświadomiłam sobie właśnie, że temat parówek został zapewne wybrany podświadomie pod wpływem ostatnich wydarzeń ;D

I na koniec, nie mogę się powstrzymać: Parówkowym skrytożercom mówimy NIE!

2 thoughts on “Wędlina drobno mielona, nietrwała

Wymerdaj komentarz ;D

