Parzysty narząd umożliwiający latanie

Muszę na wstępie wyznać, że jestem w tym tygodniu wyjątkowo zmęczona życiem. Obwiniam za to długi weekend! Nie chciałam jednak zawieść rzesz moich fanów i ostatkiem sił próbowałam znaleźć jakieś proste wnętrze do zademonstrowania. I tak, przeglądając jeden z blogów ostatniej instancji, natknęłam się na to zdjęcie:

via desiretoinspire.net

Motyw trochę wiejski, lecz też sielski-anielski i tym właśnie ukoił mój skołatany umysł. Nie można mu odmówić kiczu, ale w takiej chacie to nie zraża, doskonale pasuje do minimalizmu i ciepła drewnianych ścian. Mam tylko nadzieję, że te skrzydła nie są zrobione z prawdziwego ptaka, bo to byłoby już przerażające.

Do tej pory nie przyszło mi na myśl dekorowanie wnętrz takim dodatkiem, szczerze mówiąc bardziej kojarzył mi się następująco (uprzedzam, poniżej ohyda):

via dtattoos.com

Usiłowałam znaleźć inne przykłady skrzydeł we wnętrzu i kilka rzeczywiście wpadło mi w oko. Chociaż każde z nich ma swoje minusy:

1) Zagłówek – skrzydło samo w sobie jest ciekawe, ale po co za zagłówkiem stoją te dziwności? Psują mi odbiór.

via shelterness.com

2) Zestaw świąteczny, na co dzień byłby zbyt dziwaczny. Poza tym dochodzę do wniosku, że skrzydła sprawdzają się właściwie tylko w sypialniach – kojarzą się wtedy z błogim snem i marzeniami. W innych pomieszczeniach rodzą duże ryzyko tandety.

via bravehomedesign.com

3) To akurat zdjęcie z jednego z poprzednich wpisów, traktującego o toaletkach. Można by dyskutować nad praktycznością takiego lustra, ale, moim zdaniem, nie najgorzej sprawdza się jako ozdoba damskiego kącika.

via terrierdesign.com

Podsumowując: skrzydła przyjmą się najlepiej w sypialni, zwłaszcza kobiecej. Jakoś nie wyobrażam sobie mężczyzny, który marzyłby o takim dodatku ;D

I na deser – naszyjnik w kształcie skrzydła. Nieco innego niż powyższe, bo skrzydła kurczaka. Cóż, tak też można.

via stylefrizz.com

3 thoughts on “Parzysty narząd umożliwiający latanie

  1. naszyjnik ze skrzydłem kurczaka jest obleśny. a zdjęcie z tatuażem przedstawia również pryszcze.
    za to podoba mnie się ściana w pierwszej sypialni. czy wiadomo jakie to drewno?

Wymerdaj komentarz ;D

