Skupiska kondensatów pary wodnej

W jednym z poprzednich wpisów wyrzuciłam z siebie, że rzadko czytam komiksy i tym oto sposobem został mi dziś sprezentowany on (a właściwie ona, Anna):

via esensja.pl

Od razu mi się przypomniało, dlaczego sama nie kupuje komiksów – za szybko je czytam! Nie jestem w stanie wsmakowywać się po kolei w każdy obrazek, raczej rachu i ciachu, 15 minut i po sprawie. Z pewnością pozostaję pod wpływem zaliczonego 10 lat temu kursu szybkiego czytania.

Mimo barbarzyńskiego podejścia i krótkiego czasu konsumpcji, komiks zdążył mi się spodobać :] Może nie ma tu rozlewu krwi, ale za to zaskoczyło mnie kilka zwrotów akcji (zwłaszcza motyw na samym końcu wywołuje uśmiech i minę typu WTF). Poza tym skojarzył mi się nieco z równie czeskim Kunderą, którego wielbię.

Podsumowując polecam! Nie tylko dziewczynom i nie tylko do czytania, ale także do inspiracji – okładka spowodowała, że tematem dzisiejszego wpisu są meble inspirowane chmurami (moim #1 jest lampa):

via designwagen.com

via furnime.com

via about-furniture.com

via dullneon.com

via designfolio.co.nz

via housevira.com

I na deser – całkiem sprytny, zachmurzony parasol:

via coolbuzz.org

Wymerdaj komentarz ;D

