Urządzenie posiadające klawisze

Zdarzyło mi się już kiedyś pisać o literach we wnętrzach, dziś tematyka będzie analogiczna. Wszak bloger, jak wiadomo, pisać lubi. Dziś zaczęło się od plakatu:

via etsy.com

A zakończyło na kilku wnętrzach ze sterczącą w nich maszyną do pisania w stylu vintage. Muszę tu nadmienić, że takie dekoracje nie podobają mi się wcale. W starych maszynach tkwiących gdzieś na parapecie czy komodzie jest coś strasznie smutnego. Stoi to biednie, samotnie i się kurzy. Nie pojmuję tego trendu.

Sama jestem posiadaczką jednego egzemplarza, który zgarnęłam kilka lat temu na urodziny. Jest dosyć wiekowy, choć nie vintage i cierpliwie czeka na moje natchnienie w bezpiecznym miejscu. Bowiem przeznaczone mu napisanie kiedyś bestsellera ;]

via byelisabethnl.blogspot.com

via fuckyournoguchicoffeetable.tumblr.com

Nazwa powyższej domeny mnie zaintrygowała i okazało się, że prowadzi do nie mniej intrygującej zawartości. Autor bloga pokazuje na nim przykłady wnętrz, które na pierwszy rzut oka mogą się podobać, ale po głębszym zastanowieniu są banalne lub odstraszają z różnych innych powodów. Z premedytacją nie podaję konkretnych przykładów, warto zobaczyć je na własne oczy.

Dla tych, których tak samo jak mnie na wstępie zainteresowała nazwa – Noguchi Table wygląda tak (osobiście też nie jestem fanką):

via apresfurniture.co.uk

W mgnieniu oka wracam do tematu:

via oystermag.com

W kolejnym zdjęciu zastanawia mnie jedno – co to biurko robi w lesie?!

via featherandbranch.com

via adreamhousefortrish.blogspot.com

I na koniec, odpowiedź na wzruszającą prośbę zrozpaczonej fejsbukowej fanki. Otóż zbiła ona ostatnio swoją maselnicę i nie może dojść do siebie. Droga Czytelniczko, przyjmij oto ode mnie ten pomysł – maselnica z tworzywa sztucznego, której nie pobijesz nigdy! ;D Dostępna w różnych kolorach!

Niestety rynek maselnic w Polsce okazał się dosyć ubogi, ale mam nadzieję, że poniższy artefakt doda Ci otuchy.

Maselniczka Ship Shape, Alessi, 88zł, fabrykaform.pl

Wymerdaj komentarz ;D

