Nagminne zapalenie przyusznic

Całkiem niedawno poświęciłam wpis skarbonkom. Od razu przypomniała mi się jedna szczególna, ale chciałam zaprezentować ją z należytym szacunkiem. To Piggy Bank, której autorem jest Harry Allen. W swój pokaźny tułów może przyjąć całkiem sporo – osiąga 46 cm wzdłuż i 25 wzwyż. Zwierzaki czekają na zakup w rozmaitych sklepach internetowych, niestety jeszcze nie w polskich. Kosztują 125 – 220 dolarów, w zależności od koloru. A opcji jest wiele, od bardziej fikuśnych:

via yourmoderncouple.com

do bardziej disco:

via latimes.com

Wyselekcjonowałam starannie kilka pomieszczeń z takim eksponatem. W kilku przypadkach starałam się zapewnić czytelnikom frajdę jak przy oglądaniu Gdzie jest Wally? Ja osobiście najbardziej chciałabym klasyczną różową, chodziłabym z nią do sklepu po bułki. Chociaż, ostatecznie, złota też daje radę i wygląda bogato.

via harryallendesign.blogspot.com

via designdisposition.blogspot.com

via design-crisis.com

via hgtv.ca

via newyorksocialdiary.com

via chinoiseriechic.blogspot.com

via oldbrandnewblog.com

via decorpad.com

I na deser – sofa wyświetlona, nie wiedzieć czemu, przy powyższych poszukiwaniach… Dla leniwych – nagminne zapalenie przyusznic to świnka ;]

via homeownernut.com

Wymerdaj komentarz ;D

