Konstrukcja o wymiarach poprzecznych znacznie mniejszych od wysokości

Nie ma to jak zaręczyny na szczycie wieży Eiffla, obowiązkowo z szampanem i truskawkami. Ja rzecz jasna bym odmówiła, nie znoszę takich oklepanych gestów. Ale nie da się zaprzeczyć, że powszechnie uważa się tę budowlę za najbardziej romantyczną na świecie. Ach, ten Paryż i takie tam.

Jak się okazuje, wieża nie tylko budzi nieposkromioną chęć do wyznawania miłości, ale też inspiruje różne dziedziny designu. Najbardziej zaskoczyło mnie odkrycie, że małżeństwo Eamesów wzorowało na niej projekty swoich najpopularniejszych krzeseł. Przyglądałam im się już tyle razy, a nie miałam o tym pojęcia! Pokazaną poniżej metalową podstawę nazywa się nawet Eiffel base.

via stylepark.com

Nie mogłam się powstrzymać przed wrzuceniem mojego absolutnie ulubionego koloru i modelu:

via controlbrand.com

Natrafiłam też na kilka innych przypadków inspiracji o zróżnicowanym poziomie urody i dosłowności.

1) Meble i dodatki domowe:

via en.paperblog.com

via topofdesigns.com

via miood.pl

via pomyslnaprezent.blox.pl

via inspirki.pl

2) Dodatki kobiece:

Nie znoszę Mr. Biga, na szczęście tutaj nie rzuca się w oczy:

via luv2shoppe101.blogspot.com

via trendsetterka.com

via blog.girlybubble.com

I na deser – jednoślad inspirowany wieżą. Zastanawiam się, którą część ciała połamałabym jako pierwszą, podejmując próbę jazdy na czymś takim. Przy okazji chciałabym odwołać wszystko, co pisałam wczoraj – hulajnogi to zło! Ledwo chodzę :/

via oddax.com

2 thoughts on “Konstrukcja o wymiarach poprzecznych znacznie mniejszych od wysokości

Wymerdaj komentarz ;D

