Wyzwanie ekstra: fikcyjna postać brytyjskiego agenta MI6

W latach mojej młodości nasz domowy telewizor odbierał raptem kilka kanałów. Nie dlatego, że było to tak dawno, po prostu moi rodzice uważali, że tak zwany gołębnik to zło. W związku z ubogim repertuarem często oglądałam, co popadnie i tym sposobem miałam okazję widzieć kilka części przygód Jamesa Bonda. Szybko mi się znudziły – bo co to za frajda? Przecież Bond nigdy nie umrze i gładko wywinie się z każdej opresji, te filmy są przewidywalne do bólu. Współczesnych części nie oglądam w ogóle – nie dość, że mnie nużą, to jeszcze do tego główny bohater jest strasznie brzydki.

Wspominam o tym, ponieważ wczoraj w komentarzach do komiksów rzucono mi wyzwanie – wnętrza inspirowane Bondem. Jako człowiek honoru podniosłam rękawicę i wyszukałam, co należało. Trochę zawęziłam kategorię – wybrałam przykłady współczesnych pokoi hotelowych inspirowanych najbardziej znanym brytyjskim agentem.

1) La Suite 007, Seven Hotel w Paryżu, od 447 euro za noc:

Idzie na początek, bo właśnie tak kojarzy mi się dosłowna inspiracja Bondem – kwintesencją jest lampka z pistoletem ;]

via sevenhotelparis.com

2) James Bond Suite, Hotel Re! w Singapurze, od 280 euro za noc:

Może złoto do końca nie pasuje do ultramęskiego Bonda, ale przepych, złoto i designereskie meble – jak najbardziej.

via homeanddecor.com.sg

3) James Bond Suite, Savoy Hotel w Kolonii, od 550 euro za noc:

Hmm dosyć luźna inspiracja, chociaż bogactwo materiałów i kolorów kojarzy się poniekąd z wnętrzami przedstawionymi w filmach.

via savoy.de

4) James Bond Suite 007, Hotel Conca Park w Sorrento, 900 euro za noc pod tytułem A night of hugs and kisses…top secret! ;D

Pozostaje dla mnie zagadką, na jakiej podstawie poniższy pokój otrzymał takiego właśnie patrona.

via concapark.com

I na deser – najpierw dla porządku wszystkie Bondy:

via moviemobsters.com

A na koniec jedyny słuszny (choć nie rozumiem, dlaczego smyra się rewolwerem po policzku):

via terryjrowles.blogspot.com

Wymerdaj komentarz ;D

