Zbiór kadrów z rysunkami

W młodości regularnie oszczędzałam kieszonkowe na Kaczory Donaldy i Komiksy Giganty – właściwie na tym etapie zakończyła się moja fascynacja tą dziedziną. W późniejszym okresie zdarzyło mi się jedynie przeczytać kilka części Dragon Balla, obejrzałam też filmy Sin City i Spirit – czyli teoretycznie je również znam ;] A! Oglądałam jeszcze kiedyś Czarodziejkę z księżyca, ale akurat do tego nie powinnam się raczej przyznawać.

To nie tak, że nie lubię komiksów (czy też graficznych powieści, żeby było dumniej) – próbowałam nawet ostatnio swoich sił w rysowaniu mangi (nie wiedzieć czemu wszystkie postacie w moim wykonaniu wyglądają jak tenisiści). Czytam je po prostu tylko wtedy, kiedy ktoś mi coś pożyczy. Sama nigdy nie miałam potrzeby zakupienia jakiegokolwiek egzemplarza, bo nawet nie wiem, które by mi odpowiadały, a które nie.

Tak czy owak, niezależnie od osobistych preferencji, dziś przedstawiam meble i wnętrza inspirowane komiksami (z pozdrowieniami dla pewnej tajemniczej osoby ;D). Nie wstawiłabym u siebie takiego fotela, ale na kawałek tapety w tym stylu mogłabym się nawet zdecydować  – zastosowany z umiarem z pewnością nie wyglądałby infantylnie i ciekawie ożywiłby każde pomieszczenie.

Tak na marginesie – nie do końca odpowiada mi styl mangi we wnętrzach, za to komiksy w stylu vintage zdecydowanie TAK!

via digsdigs.com

via freshome.com

via imagine-living.com

Komiksowa tapeta DIY z moich ulubionych komiksów ever ;D

via nietylkodzieciaki.pl

Mój faworyt – wyobrażam sobie taką tapetę na fragmencie ściany w korytarzu – tworzyłaby pozytywny nastrój już na wejściu. I w dodatku ma nawet pepitowe akcenty!

via loveofinteriors.com

via surfaceview.co.uk

via trendhunter.com

via architekturawnetrz.pinger.pl

Deser – pudełko na lunch, dzięki któremu miałabym mojego ulubionego superbohatera zawsze przy sobie (Clark Kent rządzi!):

via kitschagogo.com

6 thoughts on “Zbiór kadrów z rysunkami

Wymerdaj komentarz ;D

