Zespół powiązanych systemem korzeniowym traw pospolitych

Dziś miałam piątkowo wyjątkowo złośliwie zajęty dzień. A kiedy już nadeszła chwila upragnionego spokoju, to wciągnął mnie Ticket to Ride. To gra planszowa, w której buduje się drogi kolejowe – może nie brzmi spektakularnie, ale jest świetna!

Niestety niezbyt często mi się to udaje, ale cudownie jest zmarnotrawić kilka godzin na granie. Uwielbiam! W to mi graj! Chociaż przyznaję, że trochę oszukałam ze słowem „planszowa”, bo graliśmy na iPadzie. Wiem, dotykanie ekranu nie umywa się do ustawiania prawdziwych wagoników czy losowania kart. Ale z drugiej strony, nie trzeba po tym sprzątać i żmudnie składać elementów do odpowiednich przegródek w pudełku. W każdym razie, niezależnie od formy podania, gorąco polecam powyższą grę!

W ramach przerwy w pociągowej rozkminie pozwalam sobie na szybciutki wpis. Dziś będzie o trawie we wnętrzu, a ściślej rzecz ujmując o trawie rosnącej prosto ze stołu. Tak jakoś wiosennie przyszło mi to do głowy.

via whitezine.com

via ewandoo.com

Poniżej wpadły mi w oko niezwykle seksi buty ;D

via cfabbridesigns.com

Ostatni przykład to wnętrze poznańskiego domu, widziałam je kilka miesięcy temu w jakimś magazynie, wyglądało zachęcająco. Najbardziej zapamiętałam właśnie ten stół.

via increaseroom.com

Przy okazji trawy przypomniał mi się jeden dość wstydliwy fakt. Mianowicie stanęły mi przed oczyma czasy młodości, kiedy modne było hodowanie takich dziwolągów (co ja sobie wyobrażałam!):

via jaidenm.co.uk

Szczerze mówiąc, moje ogrodnicze zdolności są tak nikłe, że nie mogłam sobie poradzić nawet z takim stworem. Zawsze coś gniło, czy nie chciało rosnąć. Także stół stanowiłby chyba zbyt wielkie wyzwanie ;D Co wcale nie znaczy, że nie chciałabym się przekonać, jak by to było mieć stały piknik we własnym mieszkaniu.

Wymerdaj komentarz ;D

