Najjaśniejsza z barw

W oczekiwaniu na wizytę u dentysty przeglądałam dziś moje ulubione, świeżutkie Elle Decoration UK. Niestety początkowo nawet ono zawodziło, nie mogłam przestać myśleć o czekającej mnie nieuchronnie porcji bólu. Udało mi się wreszcie uciec na chwilę umysłem spod gabinetu dzięki artykułowi o pewnym mieszkaniu.

Elle demonstruje niesamowite mieszkanie stylistki Pauliny Arcklin. Właściwie całe jest białe, ale mimo to nie wieje chłodem (chociaż do tego mieści się w Helsinkach). Już rzut oka wystarczył, żeby się zakochać – w salonie stoi białe Egg Chair, a towarzyszy mu wielka podświetlana litera A, która nie dość, że wygląda fantastycznie, to idealnie pasuje na dopełnienie wczorajszego wpisu.

Niestety nie udało mi się znaleźć zdjęć z Elle, ale na blogu Pauliny natrafiłam na artykuł z innego magazynu, tym razem holenderskiego, który też całkiem nieźle oddaje ducha tego lokum.

via paulinaarcklin.nl

Niestety Paulina nie mieszka teraz w Helsinkach, lecz w Amsterdamie. Wobec tego powyższe mieszkanie nie wygląda już niestety tak samo. Czekam na zdjęcia jej nowego lokum, zwłaszcza po przeczytaniu jednego z ostatnich wpisów na jej blogu. Otóż jej towarzysz życia, fotograf Tim Collins, nabył na amsterdamskim rynku dwie walizki vintage. A wiadomo nie od dziś, że bardzo lubię takie dodatki ;] Zastanawiam się, co z nimi zrobią, może pomalują na biało? Swoją drogą zastanawiam się też, jak długo wytrzymałoby nieskazitelnie biały stan moje mieszkanie… ;D

via paulinaarcklin.nl

Wymerdaj komentarz ;D

