Szafka na dokumenty

Przyznam, że na początku byłam sceptyczna. Takie szafki (filing cabinets) kojarzą mi się momentalnie z gabinetami dentystycznymi sprzed 20 lat. A tak się składa, że 20 lat temu raczyłam w takim gabinecie ze strachu dokonać zwrotu obiadu na moją mamę. Niesmak pozostał mi do dziś.

Jednak, kiedy przyjrzałam się kilku wnętrzom z tego typu meblami, zaczęłam je lubić (zwłaszcza te vintage). Tworzą ciekawy, nieco industrialny klimat, a do tego są bardzo praktyczne – można w nich posegregować wszystkie szpargały. W związku z tym, mogłabym się na jedną taką skusić – oby tylko nie pochodziła z wyprzedaży starego umeblowania wyżej wspomnianych gabinetów.

via letmebeinspired.com

via foxesinbreeches.tumblr.com

via blog.museumofusefulthings.com

via bodieandfou.blogspot.com

via bodieandfou.blogspot.com

via contentinacottage.blogspot.com

Nie mogę przestać się zastanawiać, skąd wzięły sie buty na poniższym biurku…

via myidealhome.tumblr.com

Taką szafkę zawsze można dodatkowo ulepszyć – propozycja dla odważnych ;D

via walyou.com

One thought on “Szafka na dokumenty

Wymerdaj komentarz ;D

