Owlover

Tytuł został zaczerpnięty ze strony My Owl Barn, która została mi – jako wiernemu miłośnikowi sów – polecona. Za polecenie dziękuję, bo My Owl Barn jest wspaniała! Tu jest wszystko, co możliwe: sowy z kartonu, ciasta-sowy, torebki, obrazy, tapety – kto by pomyślał, że tyle tego jest!

Z tego co zdążyłam do tej pory przejrzeć, najbardziej wpadły mi w oko poniższe grafiki. Ich autorem jest Steven Kline. Przyznaję, nieco hipsterskie (trójkąty! ;D), ale intrygujące.

via society6.com

via society6.com

Na stronie jest dużo więcej wzorów, nie wszystkie związane z ptakami ;] Można je zakupić w tradycyjnej formie papierowej, ale też na koszulce, bluzie czy etui. Ja sprawię sobie pierwszy obrazek w wersji naściennej, jak tylko uda mi się dokonać czegoś wartego nagrody.

I na deser – sowi tort:

via myowlbarn.com

Wymerdaj komentarz ;D

