Mebel służący do kąpieli

Dziś niestety znów nie mam czasu na pracochłonne poszukiwania tematu i błyskotliwe teksty, ale już jutro wszystko powinno wrócić do normy.

Tymczasem dzielę się odkryciem wanien brytyjskiej firmy Drummonds. Zrobiły na mnie niesamowite wrażenie, zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Same w sobie są po wspaniałe (przekornie klasyczne – takie lubię najbardziej), a do tego przedstawione w ciekawych stylizacjach (ta z flamingiem zachęca nawet mnie do czerwonej wanny, mimo że to nie mój kolor).

via drummonds-co.uk

Do nabycia już od 2,825 funtów! ;D

Dla porównania – tak eksponują wanny polskie firmy – znajdź pięć różnic.

via kolo.com.pl

2 thoughts on “Mebel służący do kąpieli

Wymerdaj komentarz ;D

