DIY for dummies: lekki przenośny mebel

Z racji goniących terminów i braku czasu, w dzisiejszym krótkim wpisie pójdę na łatwiznę (przyznaję się do tego dobrowolnie). Demonstruję niniejszym jedno z moich dawnych dzieł – etażerkę (jak twierdzi właścicielka mebla) lub mini komodę (jak twierdzi Ikea) w wersji decoupage.

Do nadania jej kolorów użyłam wyszperanych na Allegro serwetek w klimacie vintage. Niestety nie można ich już kupić. Żałuję, że nie mam większego zapasu, bo wyróżniają się pozytywnie na tle standardowych kwiatów, niby-afrykańskich wzorów czy aniołków (fuj).

Przed moimi działaniami wyglądało to tak:

via ikea.com

A po nich nieco inaczej (muszę tu podkreślić, że to nie ja dokonałam pomalowania na niebiesko, miałam od tego eksperta):

Nie napiszę już nic więcej, gdyż:

via dreamwidth.org

Wymerdaj komentarz ;D

